سقوط لیگ برتر فوتبال ایران به رده ششم آسیا حسین طیبی: در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم جدول لیگ ملت‌های والیبال در پایان هفته نخست | ایران در قعر جدول! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و آرژانتین(۷ خرداد ۱۴۰۳)| باخت میلی‌متری ایران مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم پرسپولیس در قزوین میزبان است! گولسیانی در قزوین هم غایب است اوسمار جواب نکونام را نمی دهد دو ایجنت مانع ادامه کار اوسمار با پرسپولیس عدم استقبال اوسمار از حضور مهمانان در تمرین پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و سویا| پایان قشنگ ژاوی شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال انجام شد | مسیری آسان برای شاگردان شمسایی پخش زنده بازی ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های والیبال + تماشای آنلاین نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند
سرخط خبرها

برگزاری رقابت‌های هفته دوم از فینال لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۱۰۲۱۷۸
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
برگزاری رقابت‌های هفته دوم از فینال لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان‌رضوی
رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان با نزدیک‌شدن به روز‌های پایانی سال با هیجان ویژه‌ای همراه شده است.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان با نزدیک‌شدن به روز‌های پایانی سال با هیجان ویژه‌ای همراه شده است. جایی که چهار تیم برای کسب یک جام می‌جنگند و حالا در پایان هفته دوم اتفاقات دور نهایی طوری رقم می‌خورد که همه‌چیز به بازی‌های هفته پایانی که روز جمعه برگزار می‌شود، کشیده شده است. لیگ‌برتر فوتبال استان امسال در دو گروه یازده‌تیمی برگزار شد و در پایان دور گروهی چهار تیم پشتیبانی شمال‌شرق، صنعت، سعید نیشابور و نادر مشهد توانستند به مرحله نهایی راه یابند. مرحله‌ای که طبق برنامه هر چهار تیم باید دوباره با یکدیگر رقابت کنند تا تکلیف قهرمان جام و صعودکننده به مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص شود.

هفته اول| جنجال به توان صد

هفته نخست مرحله نهایی با دیدار دو تیم نادر مشهد و پشتیبانی شمال‌شرق آغاز شد؛ دیداری که با یک گل به‌سود نادر به پایان رسید، اما درست بعد از سوت پایان بازی بود که حواشی این نبرد آغاز شد. کادرفنی پشتیبانی شمال‌شرق بعد از این بازی مدعی شد باشگاه نادر از یک بازیکن سرباز در ترکیبش غیرقانونی استفاده کرده است و به همین دلیل باید کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳ بر ۰ به سود آن‌ها بزند. البته هنوز کمیته انضباطی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی دراین‌باره تصمیم نگرفته است و باید امیدوار باشد تکلیف قهرمان به‌شکلی مشخص شود که حکم آن‌ها نقشی در اتفاقات دور پایانی بازی‌ها نداشته باشند. اما حاشیه دوم این هفته جنجال و درگیری در بازی صنعت و سعید نیشابور بود که فیلم‌هایش خیلی سریع در فضای مجازی منتشر شد و بعد از آن کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی سه بازیکن و کادر را از هردو تیم با محرومیت روبه‌رو کرد.

هفته دوم| همه‌چیز به‌نفع صنعت

در دیدار‌های روز دوم که دیروز برگزار شد، صنعت توانست در یک بازی سخت در ضربات پنالتی نادر را از پیش‌رو بردارد تا شش‌امتیازی شود و به صدر جدول برسد. در دیگر دیدار دیروز هم پشتیبانی شمال‌شرق ۳ بر ۲ از سد سعید نیشابور گذشت تا هم کار کمیته انضباطی را سخت کند و هم طومار سعید نیشابور را در هم بپیچد؛ تیمی که با این باخت دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

هفته سوم| فینالی به‌نفع نادر

روز جمعه نادر مشهد در گام آخر، دست‌کم روی کاغذ دیدار آسان‌تری مقابل سعید نیشابور دارد. این درحالی است که صنعت و پشتیبانی شمال‌شرق دیداری فینال‌گونه را در ورزشگاه تختی مشهد در پیش دارند؛ دیداری که نتیجه آن می‌تواند سرنوشت قهرمان را مشخص یا همه‌چیز را به اماواگر بکشاند. پیروزی صنعت موجب قهرمانی این تیم می‌‎شود و پیروزی پشتیبانی همه‌چیز را به اعداد و آمار و حکم کمیته انضباطی منوط می‌کند. از سویی دیگر نادر اگر بازی با سعید نیشابور را ببرد سه تیم شش‌امتیازی در جدول خواهند بود و همه‌چیز به اوج حساسیت خودش می‌رسد؛ رقابت‌هایی که روز جمعه هم‌زمان از ساعت ۱۳ برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->